Schema

 

 

 

 

 

 

   

Schema v. 18 - 21

 

Schema 29, 30 & 31 maj

 

 

 

BODYBALANCE ®

En skön blandning av Yoga, Tai Chi och Pilates. Du tränar styrka och rörlighet till behaglig och följsam musik. Passet utförs med fördel barfota, ta gärna med en långärmad tröja för att inte bli kall under avslappningen.

BODYPUMP ®
Förkoreograferat styrkepass med skivstång. Passar alla, du kan lätt anpassa träningen till din egen nivå!

BODYSTEP ®

Förkoreograferat, roligt och konditionskrävande step-pass.

CXWORX ®

Dynamisk träning för mage, rumpa och rygg på 30 min.

Intervallträning

Ett pass med högt tempo som varvar Box, styrka och kondition i intervaller.

BODYVIVE 3.1 ®

Kondition, funktionell styrka och core styrka, allt i ett pass.

 

Spinning

Cykelträning, ett mycket effektivt konditionsträningspass! Passar alla eftersom du själv anpassar nivån efter din träningsnivå.

Loose Fat Spinning

Ett spinningpass med ett jämnt tempo utan pulstoppar och utan paus. Passar alla, såväl nybörjare som vana.

RPM ®

Förkoreograferad cykelträning där du cyklar till rytmer av kraftfull musik.

 

Alla pass innehåller uppvärmning, nedvarvning och stretch.

 

Gröna pass = Baspass med enkla grundsteg.

Blåa pass= Medel

Gula pass = Mind-pass med fokus på stabilitet, rörlighet och andning.

Med reservation för ändring